(Android) Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ontgrendelen (goud verhogen)
Mar 15, 2022 7:25:57 GMT -5
Post by diomicrimefi on Mar 15, 2022 7:25:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (goud verhogen) ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game 2022 version ▞▞▞
Dit is letterlijk kookdroom. Geen nieuwe niveaus!!!!
Dit spel blijf je spelen
Hehehe pahingi skin ni chou bij layla sa mobile legends plss
Erg leuk spel! Hoop dat het zo blijft
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game سیمولیشن vqe
Is dit spel online of offline?
Laten we bedenken wat uw volgende zet is.
In de etappe van 28 gaat het niet vooruit
Dit is letterlijk precies hetzelfde als Cooking Dream???
Goed
Hoe het beste dit spel
ik houd er zo veel van
De manier waarop deze game wordt geadverteerd is een leugen, behalve dat het niet slecht is. Het is erg repetitief, maar de graphics zijn goed. Ik heb het gevoel dat 45 niveaus en meer in één restaurant te veel is, het wordt ook moeilijk om apparatuur en eten heel snel te upgraden. Ik was klaar met deze wedstrijd na drie restaurants.
Leuk... Interessant... Spannend. Het duurt gewoon een beetje lang om meer eten toe te voegen dan alleen cupcakes.... Of heb ik gewoon haast😁
Een leuk verslavend spel vol minigames in het hoofdspel.Eerlijk gezegd kun je de hele dag spelen en een BLAST hebben om alle sleutels te krijgen. Op dit moment kun je ADS bekijken om meer edelstenen te verkrijgen om BOOSTERS te krijgen om je te helpen de echt moeilijke niveaus te voltooien.
Ik vond het geweldig tot gisteravond. Ik probeer in Rome te spelen, maar het speelt niet, als ik terugga naar de vorige wereld, speelt het wel, maar het speelt niet meer in Rome. Zal sterren veranderen als het wordt opgelost. Dankje
Het is een leuk spel
Super leuke spel, en vele levels en variatie.
Goed spel naar video gratis video
Ik vind dit spel leuk en erg interessant spel 👌👍😍
ik ben dol op het spel, maar het blijft altijd hangen, ik hoop dat je het kunt repareren, want het is een heel leuk spel
Ik vind dit spel leuk, maar het enige probleem is dat je het aantal advertenties moet verminderen......het is zo irritant. Ik weet dat je geld wilt verdienen, maar je moet het aantal advertenties verminderen zodat je een goede beoordeling krijgt en ik je 5 sterren kan geven ⭐
het is goed. Ik speel graag.
Te veel advertenties. Het spel loopt veel vast. Als je de 5 keer hebt om je munten te verhogen, zijn ze niet van toepassing op je saldo. Ik vind het spel leuk, maar het is moeilijk om te spelen als je een level voltooit, een advertentie krijgt en dan bevriest het. Je moet dan dat niveau opnieuw spelen en hopen dat je niet dezelfde advertentie krijgt.
Ik ben zo verslaafd aan dit spel. Sneak time op het werk om een paar levels te spelen, blijf tot laat op met spelen. Wauw!
Leuk spel, maar waarom al die onnodige advertenties de hele tijd. Ver voor velen. Bijna na elke wedstrijd. Ik had je 0 sterren gegeven, maar je hebt geluk dat je er een krijgt.
Heel goed om dat te zien
Deze game zou een stuk beter zijn ALS er niet ZO VEEL advertenties waren. Ik kan er af en toe misschien 1 of 2 zien, omdat er geld voor nodig is om games gratis te maken. Maar om ze na elke ronde die je speelt te laten verschijnen EN ervoor te zorgen dat de speler 9 advertenties moet doorlopen ENKEL om 1 klant in het spel te veranderen? Dat is belachelijk hebberig zijn voor advertentie-inkomsten!
De game is leuk, maar hoe meer je speelt, hoe meer de levels worden moeilijker en soms zie je een advertentie om je toe te voegen. Soms zie je de advertentie, maar ze geven je niet de tijd
Heel leuk spel..ik vind het geweldig😊😊
Leuk maar te veel advertenties
Voor nu is het een heel leuk spel het houdt je scherp en laat je nadenken over wat je hierna gaat doen het heeft mooie kleuren die ik leuk vind ik hou van spelletjes met mooie kleuren de advertenties kunnen net iets minder zijn maar dat is het wel oke
Spel is leuk ... maar veel te veel advertenties. Met alle verschillende kookspellen die beschikbaar zijn, is het gewoon niet de moeite waard om te bewaren.
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Παιχνίδια προσομοίωσης ktyl
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game سیمولیشن vqe
Kan geen diamanten krijgen omdat advertenties niet erg frustrerend werken, dus kan niet spelen
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game سیمولیشن wpa
De game was zo goed.. maar waarom kan het derde land niet open zijn? zelfs als je de telefoon afsluit, hangt het... repareer het alsjeblieft🙏.dank je😍
Deze game heeft een gebrek aan bronnen om geld en harten terug te krijgen, zo saai
Mijn Facebook wil niet inloggen, help alstublieft
Net begonnen in level 10 zo goed tot nu toe
Fidget Spinner Arcade tgmd
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Simulation gie
Soms is het moeilijk om van haar af te komen
Mooi spel , maar te veel reclame , en als je verder wil komen , kost het rossen meer
Ik ben veranderd omdat de gratis geschenken bevriezen, en neem dan mijn munten en mijn totaalpunten weg om in de winkel te winkelen, 👎🏿
Kon de advertentie niet afsluiten nadat ik deze volledig had bekeken.
Het is een leuk spel, het wordt moeilijker en moeilijker in elk niveau, de edelstenen zijn gewoon een beetje moeilijk te krijgen, soms wordt de advertentievideo niet weergegeven, zodat ik edelstenen kan verzamelen ...