Post by ellanririver on Feb 12, 2022 8:16:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ GunboundM ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ GunboundM IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ geld verhogen hack ▞▞▞
▞▞▞ GunboundM 2022 version ▞▞▞
Ik verander mijn tarief naar 5-sterren als matchmaking gelijk is aan chik tot chick dragon tot dragon en moet worden verbeterd om te chatten. Ik kan niet eens goed communiceren in mijn team met de emogi. En als laatste, doe iets aan het loskoppelen van zaken waar iedereen over klaagt, wees niet def en blind duh😅.
met de nieuwe update blijft het spel gewoon crashen. ze hebben ook videoadvertenties geïntroduceerd om de gratis items te krijgen. was een leuk spel, nu is het gewoon een pijn in de kont.
GunboundM Стратегије dusg
Dit is geweldig, ik ben dol op de personages die je kunt krijgen, maar ik wou dat het geen gratis advertenties waren, want het kost me veel 💰 geld
Brengt mij terug! Ik wou dat het meer op het origineel leek. Ik haat het nieuwe richtsysteem (vizier) Ik hou ook niet van hoe snel ze je laten schieten, en het feit dat je maar twee V twee kunt. Ik wil volledige teams zoals vroeger!
(11-03-2019) cool en leuk spel sindsdien. maar edelstenen zijn te duur. je moet je prijs verlagen wees niet hebzuchtig Bewerkt: 24-12-2020) Van 3 sterren naar 5 sterren, dit spel is absoluut geweldig! Kon niet meer zeggen over de prijs van edelstenen. Voldoe nog steeds aan mijn behoeften en het is het waard! Bedankt meer kracht en vrolijk kerstfeest!
Echt slechte ervaring voor nieuwe spelers. Zet je gewoon binnen zonder hint of richting, niet echt geïnteresseerd om 30 minuten te besteden om erachter te komen waar je moet beginnen. Vreselijke game-ui en systeem.
Dit zou leuk zijn geweest als je liegende gids er niet was, wat heeft het voor zin als je gewoon volledig kunt missen omdat je een beetje schuin op een helling stond terwijl de bots in de trainingsmodus het prima doen plus je spel controleren Ik heb heb al twee spam-hackers ontmoet die blijven schieten als het mijn beurt is
Je moet een coöperatieve multiplayer gebruiken zoals de pc-versie... zodat we ervan kunnen genieten om met vrienden te spelen... Ik zal het 5 sterren geven als het had...
Dit brengt herinneringen terug, maar er moet een optie zijn om met de tegenstander te chatten. Wind is meestal niet eens nauwkeurig en ik word altijd vergeleken met 4-5x hogere rang. Ik hoop ook dat hier nog een pc-versie van komt.
Al met al een geweldige nostalgische reis naar het begin van de jaren 2000. Ik vond het heerlijk om geweerschoten te spelen en ik was zo blij toen ik de Observador-outfit met wit haar kreeg. Er is een klassieke gunbound beschikbaar op reddit. Maar het is alleen beschikbaar op pc. Afgezien daarvan geniet ik van deze game, ook al zorgt het ervoor dat je weet waar de schoten zullen landen. Dat neemt veel van de vaardigheid van het oude spel weg. Ik zal dit spel nog steeds blijven spelen, alleen omdat geweerschot een groot deel van mijn jeugd was.
maak een gescheiden server, ontmoet altijd speler met peru-vlag (ik weet niet dat ze echt van peru zijn of gebruik gewoon de vlag), regisseer de gameplay altijd als een pro, maar ze spelen zo noob, repareer je matchmaking-systeem, auto kick afk-speler en verbannen hen, maak een melding als teamgenoot de verbinding verbreekt, ik speel GB sinds 2002-2003 op pc, maak dit spel groter dan voorheen!
Ik hou van het spel, online spelen is nogal oneerlijk. Je wordt gekoppeld aan veel hogere klassen die onmogelijk te verslaan lijken omdat ze krachtige mechs hebben. Behalve online matchmaking zijn de game en alle extra's superleuk en betrap ik mezelf erop dat ik dit veel in mijn vrije tijd speel! Update 27 sep 21: Mijn mechs zijn geüpgraded na zo vaak gespeeld te hebben, geen geld uitgegeven. Online spelen was geweldig en grappig. Geweldig spel. We kunnen mechs oversteken. 👀
Controleer de bug, ik heb veel tijd mijn beurt overgeslagen door een andere speler die zo vervelend is
Bike Race:Motorcycle Games Sacīkstes niqq
Het is absoluut oneerlijk om mee te doen aan deze "Pro"-gevechten, aangezien twee mounts van hetzelfde team die de eerste beurt het voordeel hebben, absoluut oneerlijk zijn. Kunnen we het niet zo hebben dat de beurtvolgorde 1-2-1-2 wordt in plaats van 1-1-2-2?
Het spel blijft crashen en het wordt een verloren gevechtsronde. Gratis item bug ook. Het spel is leuk, maar nog steeds veel bugs
De game is goed, maar deze keer nadat je hem hebt bijgewerkt met nauwkeurig richten op de gebruikersinterface, wordt het klote, moeilijker te richten, de bewegingen van de richtlijn zijn te soepel.
ik speelde dit spel in de kindertijd, nu ben ik echt opgewonden om het op een mobiele app te spelen ik gaf 3 sterren omdat het spel geen Arabische taal ondersteunt
Game zal je vertellen om naar de markt te gaan voor een update omdat je niet verder kunt, maar er valt niets te updaten. Het spel nu verwijderen en zal het niemand aanbevelen.
Goede spel aanrader
Wie begint, wint waarschijnlijk. Er is geen vertraging
ik heb al veel mobiele telefoons en avatars, dus met mijn huisdieren..wat is de reden waarom ik ze niet kan maken? ik koop ze met mijn goud en tandwielen..niets meer..daarna kan ik ze niet maken, waarom? het werd nutteloos. gelieve antwoorden bedankt.
Goed ontwerp vergeleken met de Thor's Hammer-dagen die ik ken, en ik graaf softnyx om bij de tijd te blijven met een mobiele versie. Maar de "gevechtstraining" is een grap. Noem het wat het is - Single Player Mode. De reden dat ik dit zeg, is omdat de moeilijkheidsgraad te snel toeneemt, waarbij AI absurd "geluk" heeft met bungee-kills. Dit is erg frustrerend als je aan het "oefenen" bent. Anders, goed gemaakt.
nooit eindigend voor deze game, maar ik hoop dat ik andere kansen maak voor avatar zoals aura of vleugels voor dat is karakters. ik hou van dit spel. ^_^ bedankt voor de uitgever die dit spel altijd speelt.
Ik kom net terug om te spelen na een lange pauze, en kreeg het direct tegen cheater, hij kan SS gebruiken in het allereerste begin van het spel (bocht 1), en elke keer dat hij aan de beurt is, gebruik dan altijd een schild voor in totaal 4 keer?? ik heb d. Screenshot van de naam van de speler en het nummer-ID. Maar man, dit spel was echt leuk, maar iemand moest dit spel gewoon zo neerhalen.
Onstabiele verbindingsafhandeling in dit spel wordt slecht afgehandeld. Repareer dit alstublieft snel.
Geen update in Play Store, maar de app geeft altijd een update. Bijgewerkt op 6 juli 2019 Bedankt beheerders voor de snelle reactie op het probleem.
Teamsortering is een puinhoop.. Ongelijk.. En moet mobiel balanceren.. Onbalans
Ik was dol op dit spel op de pc, als het om vaardigheden ging. Nu betalen mensen om extraatjes te krijgen en het is bijna onmogelijk om met hen te concurreren. Ja, je hoeft niet te betalen om wat extraatjes te krijgen, het duurt alleen 50x langer dan iemand die betaalt. Het matchingsysteem is rotzooi, matcht me altijd met deze mensen van een hoger niveau of degenen die je gewoon met directe schoten neerschieten. Geen vaardigheid
Beste ontwikkelaar, ik speelde GB sinds in de pc-versie..het is zo goed om deze GBM in mijn telefoon te hebben..het probleem is alleen met de overeenkomende tegenstanders..je zou ons tenminste kunnen koppelen met 1 graad lager of hoger. Geen dubbele kleine gouden bijl in combinatie met draak
Ik was dit aan het spelen. Ik hou van games, maar werk niet voor games. Waarom geen wifi gebruiken tijdens het gamen ??
onevenwichtig. Zelfs als u diamanten koopt, is het winstpercentage niet nauwkeurig. Geen klantenondersteuning als het spel buggy is en je onterecht wordt gestraft.
De controle hierover is dom en kan de opname niet eens verlengen. Wat een schande was vroeger de beste pc-game. Schaamte schande schande
Gewoon oke. Moet het matchen van games en de balans verbeteren. Sommige avatars en mobiel zijn veel sterker dan andere. Afhankelijk van de kaart zullen sommige mobiele telefoons het moeilijk hebben om foto's te maken zoals de gum of bliksem. Uodate 7/13/2020 verhuizen naar één ster. Ik krijg niet de straf voor het hebben van een slechte verbinding, iets waar een speler geen 100 procent controle over heeft. Ik speel al een lange tijd en heb bijgedragen aan het kijken naar advertenties en wordt een uur bestraft of een slechte verbinding vanwege een storm?
Repareer je algoritmen met gevechtsmatching. Ze zuigen.
GunboundM אסטרטגיה msdy
erg slecht met updaten..
GunboundM Strategi rpz
Vreselijk!! Matchmaking zuigt, Rank hamer vs toverstok? Normaal hier.. hamer vs draak? Je hebt het de hele dag meegemaakt. Verbindingsprobleem: typisch 5 van de 10 spellen. Willekeurige verbroken verbindingen met server n matching. Game laggy en automatische kick spelers om te lobbyen. Veel verbetering nodig!
Junk met verbinding met server. Elke keer wordt je niet opnieuw verbonden met games en automatisch verloren. Vandaag al bijna 5 keer gebeurd! ️
Voor de mensen die 1 ster geven omdat "je geld moet uitgeven", je zuigt gewoon 😂 Ik speel met de OG-personages en ik blijf winnen. Het vergt oefening en tijd zoals een consolegame lol als je hoopt binnen een paar dagen goed te worden en dan klaagt wanneer iemand met "een nieuwe sterke tank" je verslaat, dan is dit spel niets voor jou. Deze game is OG en heeft zijn kern hetzelfde gehouden sinds de jaren 90 lol. Ik graaf het absoluut!
Spel is fantastisch, erg nostalgisch en lijkt erg op de pc-versie. Maar het is altijd geforceerd dichtbij en kan niet opnieuw verbinding maken met de wedstrijd tijdens een wedstrijd, en de apps kunnen niet draaien als ik mijn telefoon omdraai, gewoon fykin fix en ik zal meer sterren geven !!!!
heb 5v5 nodig voor meer plezier,.. heb wereldchat nodig
Slechte matchmaking, blijf tegen dezelfde spelers van hoog niveau aanstoten. Ik ben erg gefocust op Pay-to-Win, en aangezien niemand een spel leuk zou vinden waarbij ze blijven verliezen, geef ik geen cent uit aan dit spel, dus verspil mijn tijd.
GunboundM אסטרטגיה msdy
Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met het spelen van een game, terwijl ik wil genieten en ontspannen na het werk, deze game koppelt me aan een betere gear-speler waardoor ik van 50 tot 40 procent verlies, blijf uit dit spel, de onzinwind en zogenaamde nauwkeurigheid verbeteren is eigenlijk aan de betere kant van de speler, onlogisch om ze te raken voor exp, ze zetten met opzet de wind naast de betere speler en de wind is 12 en je wilt, wt... Zieke ontwikkelaar hersenloos, slechte ervaring na de recente update, en ook in
Nieuwe Update 4 juni 2020, het traject niet meer hetzelfde als voorheen. Het is moeilijk om supersky perfect te maken. Alles over sky shot-formules is nu nutteloos.
Had niet verwacht dat mijn account weg was, repareer het alsjeblieft